sâmbătă, 1 octombrie 2011

1 octombrie

Porumbeii de zbor si matca arata foarte bine
mai au de aruncat 2,3 pene din aripi si naparlesc pe cap ...sunt multumit.   Mancare primesc de o luna  porumb,grau,floare si de o saptamana am gasit mei.
   Porumb 15 kg,grau 7 kg,floare 2 kg,mei 2 kg si adaug aici 2 cani de orz  asa sa imi dau seama cand sunt satui.
  Cu puii e bine zboara de voie totul ok in compartimentul de jos,sus din cei 6 un albastru are pareze si o femela rosie (50% Hegens 50% Preda/Matache ) dintr-un ou primit de la Vasi Brancusi-o ajut sa se hranesca mi-a placut ambitia si vitalitatea de cand am adus-o.Daca isi revine o tin la reproductie,m-a rugat vasi sa o elimin sa merg sa aleg alt frate sau sora ..mi-e imi place asta crescuta de mine, sa vedem daca ma insel !
  Imi plac nemtii incep sa arunce cate ceva ...la anu ii fac cu pasari de la mine ...se simte imediat nu stiu cauza !
  Tinerii de kipp/lessmeister  foarte ciudati la mana si puii lor la fel cand ii iei in mana mai mult pene, par slabuti si mult mai lungi dar au vitalitate,mananca ,zboara,nu stau tristi......sa vedem la maturizare ..am scos doar 3 tardivii.Unu din parinti e in poza de sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu