luni, 27 mai 2013

25-05-2013 Caplani

         Inca dinaintea imbarcari am observat ca porumbeii  sunt intr-o stare de sanatate foarte buna,lucru destainuit si prietenilor apropiati, insa emotii au fost deoarece era prima etapa de fond iar vremea nu se anunta  prea buna ...vant din fata si ploi la sosire(lucru care s-a si confirmat). Am hotarat sa nu prezentam femele pentru a nu motiva exagerat....eu am deja o problema cu motivatia indragind porumbeii cu ambitie....de aceea inainte de fonduri si maratoane spre deosebire de multi colegi nu prezint nimic....iau porumbeii si ii trimit direct la imbarcare,dorind sa vina in fata pasarile cu ambitie,chiar daca acest lucru exclude in 60% din situatii ocuparea loc 1.
     Lansarea a avut loc la 6 dimineata ...insa nu se stia  ora .....parca s-ar detona o bomba...si emotiile au crescut odata cu rafalele de ploaie impinse de vant inspre NEE...primele pasari au fost anuntate la 14h10'  in oras....noua sosindu-ne primul porumbel,(un yarling -fiu din loc 3 nat gen), la 14,19 ora deosebit de buna.....telefoane ....intrebari..cui..cati...si pauza...pauza la noi alti crescatori anuntand sosiri...deja devenise deranjant deorece urmatorii au sosit abia la 14,40 doi yarlingi deja credeam un concurs modest....14,43 ..14,44 a sosit 039/10..14,45 ..410/10 -14,48 soseste sora lui 039- 040/10-14,49 apare 442/09-14,52 apar 462/09 si 413/09 in acest moment porumbeii de top erau acasa am putut rasufla usurati mai ales ca sosseau in continuare...54',58',59',59',15h 00',04',04',08',09',09',09',09',15',24',26',35',35',39'.......abia dupa ce am mai vorbit cu colegii ne-am dat seama ce etapa deosebita aveam...majoritatea colegilor abia se apropiau de jumatate---in acele momente am simtit rasplata trezirii la 06 in fiecare zi si ajuns acasa mereu dupa ora 20....stradania de a aduce si de a le oferi ce este mai bun...dar si scump,asa cum majoritatea stiu in acest sezon ne-am axat pe produsele firmei Brockamp distribuite de prietenul meu dr. Dinu Mihai. Pana la ora 16 sosindune 30 din cei 36 angajati pana seara mai venind 4 porumbei.....din pacate am lasat una din favoritele mele ...a 2 zi sosind masculul care mai era lipsa si un tardiv de la maicanesti.
       Un concurs nebun ...nu am putut sa ma bucur din plin deoarece majoritatea colegilor erau suparati....sper sa se adune cat mai multi porumbei. Astazi ia venit si lui Gabi unul din favoriti care lipsea...topit ...nu stiu cum a mai putu zbura....sa speram ca pana peste 2 saptamani se vor mai strange ....deoarece Maicanesti de saptamana viitoare pare compromis .
  Doamne Ajuta si...multumim !

 WIN OR DIE !


A aparut si clasamentul loc 3 , clasati din 36....30 pe masina si 29 pe club

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu