duminică, 14 octombrie 2012

14-10-2012

        In sfarsit ieri am adus si la porumbei dupa doua saptamani in urma accidentului. In afara faptului ca in voliera este multa mizerie totul pare ok,puii au naparlit aproape complect,de nerecunoscut, bibelouri aproape ca mi-a fost greu sa ii recunosc. Maturii insa mai au de schimbat majoritatea ultimele 2 reminge si nici penele corpului nu au naparlit complect..insa asa am jucat ..pe data de 3 august la ultimul fond aveau cazute 2,3 sau 4 pene cel mai mult, asta la cei care nu fusesera angajati la Nikopol.
      Au primit grasime cu Ro 200,drojdie de bere si vitamineral in mancare iar in apa le-am oferit un complex antimicrobian si antibiotic deorece cat timp am lipsit au mai revenit din pui,ieri si o fem de 1 an de la Nikolaev. Daca de Luni o sa merg la ei zilnic vor incepe sa primeasca morcov ,ceapa..si altele...
   In sfarsit toata lumea bucuroasa de revedere ..totul este bine cand se termina cu bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu