duminică, 9 decembrie 2012

09 decembrie 2012

            Am inceput tratamentele anuale dinaintea vaccinari , tratam impotriva tricomonozei si un atibiotic pe baza de tetraciclina si nitrofuran,porumbei sunt bine mai putin Cindy careia i-am prins degetele piciorului in usa facand-o sa sufere pentru cateva zile.Deja am inceput  sa ma gandesc la perechile de reproductie din sezonul 2012 ....insa mintea imi fuge la cateva perechi din lotul de zbor care imi par mult mai interesante ,interesanta chestiune .La reproductie multe pasari tinere care arata destul de bine si au pedigree interesante dar ca si reproducatori nu spun mare lucru si care ma ajuta sa nu raman timp indelungat asupra partenerilor,abia acum imi dau seama ca detinem pasari care or sa plece unele mai repede decat altele, deja am luat decizia sa reducem cat se poate efectivul din motive financiare daca acum detinem 78 de exemplare din care 32 la reproductie la anu as vrea sa ramana la reproductie 12 perechi deci 8 pasari vor parasi locatia. Stiu sigur ca ne grabim asa cum sa dovedit ca am mai facut-o si in alte dati dar nu putem astepta dupa o pasare o viata sa reproduca puiul care sa ne ridice la alt nivel columbofil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu