marți, 7 iulie 2015

Love -Mykolaiv ..weeckend de vis !!



     Dacă de multe ori aș fi fost întrebat de ce m-am apucat de porumbei aș fi găsit multe răspunsuri .... Însă cel mai sigur ar fi ca am muncit pentru astfel de curse.
470-primul sosit la mykolaev-tata lui frate de tată cu 348/14 prima sosita la Love.. 

348 fiică Myki..mama lui  demisoră  cu tata lui 039/10

2390039-10

Porumbeii au fost îmbarcați miercuri dimineață în prealabil pentru două curse Tomak 980 unde angajasem 20 de maturi și o etapă mai scurtă 770km unde am trimis numai tineret. Imediat după îmbarcare vremea în uk a început să se anunțe din ce în ce mai rea. Duminica dimineață s-a hotărât să se lanseze de la mykolaev 640 mașină în care aveam tineri.... fiind foarte mulți pe boxa. Și a început așteptarea. .... când am auzit ca au intrat la Argeș cu 120 km în față deja mă liniștisem, păsările fuseseră pregătite foarte bine și arătau super deci dacă era să vină cuiva trebuia să ne între și nouă. ....


Bucuria a fost mare dat mie un ochi îmi plângea în mașină de Tomak aveam muncă de câțiva ani și vremea se anunța la fel de rea cu o barieră de vânt și ploaie care nu vroia să dispară, deja aveau 5 zile în mașină bănuiam ca dacă tineri înghesuiți și plini der găinaț reușiseră păsările au fost bine pregătite dar cu natură nu te pui .
Duminica seara de la locul lansarii Argeșul plecase ... nu mai intrăm în detalii, restul urmând  să lansăm de la 890..... însă dimineață  surpriză mașină era la locul de seara ,staționa, nu lansaseră și s-a plecat către love ca porumbeii  să fie scoși din ceață.... au fost eliberați la oră 08 și a început ziua mai lungă.... seara la  orele 20 nu era nici un porumbel anunțat și ma gândeam la eșecul celor de la Găești. Însă aproape de înserat la Vâlcea au început să între... ne au dat speranță la 22 am aflat ca Pitu are o femela pe volieră... era nebunie.. telefoane... agitație și un fâlfâit cu o izbitură... Aprinde becuri ,faruri... Pe trapă o mogâldeață gută cu spițuri albe.. fiică din Miki și o fem Raw șablon de la fratele mereu Dinu. .. Era și primul tânăr sosit la maratonul precedent la noi în crescatorie.... Ne am sucit învârtit sunat... nimic .. am plecat hotărâti să revenim la prima oră.... nu aveam somn, mă gândeam la cei de pe drum, la oră 4 cerul era înnourat și mă dezamăgea am sunat pe Flavius și la 05 și 10 eram în față porții... cum a coborât Flavius a început să strige porumbel pe volieră, ne am pus pe fugă... era 321/13 loc 1 aș fond'14 dormea... Am urcat scară și din instinct m am uitat pe ceas 2390039-10 oră 04h 54'...a început nebunia.. am și uitat de celalalt mascul care l am băgat la 05h19'.... Am încăput să sunam prieteni să ii anunțăm ca sunt porumbeii aproape. .. Sosirile de vis ......vla care ne gândeam ală venea... Pun mai jos fluturasul cu clasamentul pe lansare unde am avut loc 1 cu 17 porumbei clasați din 20... : 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu