joi, 26 iulie 2012

25-07-2012

    Astazi am dus puii la primul antrenament insa datorita programului cu  lotulul de zbor am ajuns destul de tarziu la locul lansarii (rogojeni) aflat la circa 25 km distanta aeriana si am eliberat pasarile in jurul orei 10. Pui s-au invartit destul de mult urcand spre nord pana au disparut in zare. La ora 18 cand am ajuns la crescatorie am observata ca lipsesc multi si unii dintre cei de acasa erau foarte obositi.La numaratoare s-a adeverit ca temerile mele sunt intemeiate, erau lipsa 18 pui....in majoritate cei mai mici Cauze :am trimis unii cu prima pana aruncata ?!
...se poate si din cauza vaccinarii in urma cu 15 zile c?!,Eugen Kovacs m-a sfatuit 1 ,14,15 si a 21a zi de la vaccinare sa nu trimit puii la zbor.Am mai avut aceasta problema la prima cursa acum cativa ani dar se pare ca am dat uitarii.
...lansare atunci cand temperatura era deja destul de ridicata?.
     Dupa ce am trecut rapid cu privirea mi-am dat seama ca sunt perechi din care majoritatea puilor sunt prezenti.Am continuat programul putin dezamagit deoarece doream sa ii imbarc asta seara pentru un antrenament cu mai multi colegi.In aceasta situatie era imposibil.Spre bucuria mea pana la ora 20 au mai sosit 8 pui,toti foarte obositi,probabil au ratacit prin caldura toata ziua cautand crescatoria. Spre seara a inceput ploaia si vijelia nelipsite din peisajul ultimelor 2,3 seri. Sunt curios daca maine si zilele urmatoare vor mai sosi si altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu