duminică, 18 martie 2012

17-03-2012

 Nu am mai postat de ceva timp,nu ca  nu as fi avut ce posta dar..am devenit asa saturat de atatea rautati si invidie. Am observat pe site-uri columbofile,dar si in interiorul propriului club oameni care au ceva de spus doar pentru a corecta sau contra ataca  spusele altuia incercand sa arate ca au ceva in plus,ca detin un secret cu care pot umilii pe cei care indraznesc sa posteze in dorinta de a destainui ceea ce stiu, adevarate genii cu vocabular elevat lasand o urma de suspans ca si cum totul ar putea continua ca detin mult mai mult dar se sfarseste doar pentru ca asa doresc dumnealor .  
            Ultimele chestii le-am citit pe saitul "columbofil.net",respectiv comentariile la interviul dat de Sjaak Buwalda pentru acest sait, oameni care se simt jigniti si exemplifica cu numele altor persoane ca si contrargumente . Nu am postat acolo  pentru ca in urma  relatiei de amicitie pe care o am cu Sjaak s-ar fi interpretat ca fiind personala interventia,dar aici pot sa spun pentru toti cei care vor sa citeasca.
        Sjaak in afara porumbeiilor m-a impresionat in mod deosebit felul lui de fi si dau numai 2 exemple. Unii stiu ca l-am cunoscut dupa ce am trimis mail la mai multi crescatori din olanda pentru a ma consulta in legatura cu metodele de zbor,hranire,tratament pentru cursele de fond si maraton, nu numai ca a fost singurul care mi-a raspuns dar m-a pus sa ii trimit produsele folosite,data curselor.....am mintit putin am vorbit si cu Arjan Beens dar mi-a spus ca este  foarte mult de spus si prea complicat, Sjaak mi-a raspuns si explicat pana la cele mai banale intrebari puse si doar pentru a ma asigura ca ceea ce fac este corect. Lucruu care m-a facut sa imi schim atitudine afata de incepatorii si tinerii ai caror intrebari mi se pareau pur si simplu banale si pe care incercam sa ii evit, unii dintre voi probabil ca ati observat acest lucru.
   A doua chestie  cu adevarat deosebita nu cred   baietii care au postat  acolo au intalnito la nici unul din crescatorii pe care i-au dat exemplu s-a intamplat atunci cand am vorbit de pretul puilor media 200 E.....acesta mi-a zis:
Sjaak Buwalda
  • are my birds affordable?
  • as I don't want to 'take' money from the mouth of your family
    traducere:
    sunt porumbeii mei accesibili ?
    nu vreau sa iau bani de la gura familie tale
     -fiecare judeca cum vrea dar ma intreb  care dintre crescatorii al caror nume l-au folosit ''pseudonimii'' au fost intrebati din ce traiesc sau daca este accesibil pretul ?
      Cred ca am spus totul !

    La club am avut pe data de 11/03/2012 sedinta pentru a aduce la cunostinta cele intamplate la sedinta de la Targoviste dar mai ales pentru a calma un grup de ''membrii'' ,am pus in ghilimele pentru ca personal nu cred ca membrii adevarati aduc intrigi si scandal,dezbinare in interiorul unui club sau grupari, care prin telefoane au incercat sa instige restul membrilor impotriva conduceri in special impotriva presedintelui si a mea.....afirmand chiar sa fie propusa la vot excluderea mea ...fara motiv.....dar pentru a ramane sa castige oricare din restul membrilor ramasi. Discutia a inceput prin punerea la indoiala a clauzelor financiare incheiate cu transportatorul.Culmea,din partea unor persoane care incercasera sa ma mituiasca cu neplata concursurilor,in schimb eu sa fac lobby pe langa membrii clubului sa zburam cu un anumit transportator,lucru care l-am refuzat,cerandu-le sa uite ca a avut loc acesta discutie,eu instintand  si presedintele care mi-a cerut sa nu divulg tocmai pentru a nu creea dispute. Bineinteles ca am adus la cunostinta tuturor membrilor cele intamplate pentru a sti cu cine avem de-a face apoi dovedind matematic ca suma platita de club pentru toate concursurile din acest sezon depaseste cu foarte putin suma platita in anul anterior doar pentru etapele de viteza,demifond.
        Acum sa vorbesc putin si despre lucrurile placute cu adevarat-porumbeii- la matca am deja primii puisorii dar si probleme cu doau perechi ,o femela si-a parasit masculul cuplandu-se cu un altul care i-si batuse rau femela . Am preimperecheat si lotul de zbor pe care am inceput sa il las si afara de 3 zile ,daca inauntru toate sunt bune si frumoase odata iesiti afara incepe nebunia...se alearga ...nu mai vin la chemare...cand femelele gasesc in fine trapa se gaseste cate un mascul  mai tantos sa le  alunge... ce sa mai spun,stiti cu toti ,cea mai grea perioada. Un lucru care ma bucura este ca se prezinta foarte bine si uliu doar trece in vizita neincercand sa atace...nici ei neaventurandu-se prea departe de crescatorie ,ramanand intre cele doua paralele facute de liniile de inalta tensiune ale Electrica si CFR .
    Lui Pitbull (008/08) si Lista (047/06) am mutat prima serie de oua,ei clocind a doua serie la prima iesind deja puii, am mutata si lui Eut(cucu) 320/06 cu 250/07 . Vreau sa mai aduc de la lotul de zbor inca 2 perechi de oua din 417 cu 034 si 410 cu 406.
          O sa fac un tratament impotriva tricomonozei la matca acum dupa iesirea puilor cel mai probabil cu flagil.
       Vecinii au inceput sa curete pomii sa taie via..se simte mirosul concursurilor !
      Un sezon cat mai bun tuturor de pe acum !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comantariu